Arbeidsongeschiktheid

Wat moet ik doen als werknemer: stap 2

Om een uitkering te kunnen krijgen, moet je ook het inlichtingsblad arbeidsongeschiktheid binnenbrengen. Dat helpt ons bepalen hoeveel de uitkering zal bedragen. Dit document krijg je na ontvangst van de aangifte. Tip: je kan het document sinds kort ook invullen via Mijn OZ. Dat is makkelijk én bespaart je wat tijd. Als je jouw getuigschrift persoonlijk komt afgeven in een kantoor, zal de klantenadviseur het inlichtingsblad samen met jou invullen.

Enkele aandachtspunten als je het inlichtingsblad invult:

  • Noteer zeker je contactgegevens, zodat we je steeds kunnen bereiken mocht er iets onvolledig zijn.
  • Overloop het document grondig en vul alle gevraagde gegevens in.
  • Vul je rekeningnummer in waarop we je uitkeringen mogen storten.
  • Onderteken het document.
  • Bezorg het document terug aan OZ (en niet aan je werkgever):

Inlichtingsblad deel werkgever

Naast de vragenlijst die door jou ingevuld moet worden, moet er ook een gedeelte ingevuld worden door je werkgever. OZ vraagt deze gegevens rechtstreeks op. 

OZ heeft dit gedeelte nodig om je uitkering te berekenen. We moeten hier dus ook op wachten. Van zodra we dit ontvangen hebben, kunnen we verder aan de slag voor de berekening van je eventuele uitkering.

Vorige stap

Arbeidsongeschiktheid: mijn uitkering

Mijn OZ

Al geregistreerd?

Aanmelden

 
Nog geen account?

Registreren
Mijn OZ Helpdesk