Arbeidsongeschiktheid

Wat moet ik doen als werknemer: stap 2

Om een uitkering te kunnen krijgen, moet je naast een medische erkenning documenten binnenbrengen die ons helpen bepalen hoeveel de uitkering zal bedragen. Die documenten krijg je na ontvangst van de aangifte of kan je hiernaast downloaden bij 'Nuttige documenten'.

  • Voorzie het document van je gegevens en/of klever.
  • Noteer zeker je contactgegevens, zodat we je steeds kunnen bereiken mocht er iets onvolledig zijn.
  • Overloop het document grondig en vul alle gevraagde gegevens in.
  • Vul je rekeningnummer in waarop we je uitkeringen mogen storten.
  • Onderteken het document.
  • Bezorg het document terug aan OZ (en niet aan je werkgever):

Geef je jouw getuigschrift persoonlijk af in een OZ kantoor? Dan kan je de vragenlijst 'in te vullen door de gerechtigde' eventueel al samen met je persoonlijk klantenadviseur invullen.

Inlichtingsblad deel werkgever

Naast de vragenlijst die door jou ingevuld moet worden, moet er ook een gedeelte ingevuld worden door je werkgever.

Doe je interimwerk? Dan gaat dit naar je uitzendbureau. 

OZ heeft dit gedeelte nodig om je uitkering te berekenen. Soms kan het invullen hiervan zorgen voor wat vertraging. Daarom kan je altijd even informeren wanneer je werkgever het document aan OZ bezorgt. Zo kan je mee je betaling opvolgen.

Vorige stap

Arbeidsongeschiktheid: mijn uitkering

Mijn OZ

Al geregistreerd?

Aanmelden

 
Nog geen account?

Registreren
Mijn OZ Helpdesk