OZ jouw onafhankelijk gezondheidsfonds

Vakantiedossier

Je hebt het misschien al gemerkt, we hebben zopas de nieuwe Mijn OZ gelanceerd. In deze gloednieuwe versie van jouw online kantoor kan je voortaan nóg makkelijker heel wat ziekenfondszaken zelf beheren, en dat 24/7.

Helaas zijn niet alle vertrouwde functionaliteiten nu al meteen beschikbaar in de nieuwe Mijn OZ omgeving. Om je in de toekomst een nóg betere dienstverlening te kunnen bieden, vernieuwen we momenteel het online vakantiedossier en het overzicht van de bijhorende betalingen en/of openstaande saldo’s.

Je zal die zaken online tijdelijk NIET kunnen consulteren van 24/01/2018 t.e.m. 27/02/2018.

Belangrijk:

  • Het voorschot dat je al betaalde en het openstaande saldo vind je in het PO-document dat je na jouw boeking via e-mail ontving.
  • Betaalde je het voorschot met een creditcard? Dan kan je het openstaande saldo NIET met creditcard betalen tussen 24/01/2018 en 27/02/2018. Je kan jouw saldo in die periode enkel via overschrijving betalen.
  • Vermeld bij betaling altijd de gestructureerde mededeling die vermeld wordt in het PO-document.

Heb je vragen over jouw vakantiedossier of de status van je betalingen? Neem dan contact met de vakantiedienst op het nummer 03 201 84 70.