Welke identiteitsgegevens deel ik met itsme®?
Alle partners van itsme®, waaronder OZ, engageren zich enkel de strikt noodzakelijke gegevens te vragen. Met itsme® heb je de touwtjes altijd in eigen handen want de app deelt geen informatie als jij geen toestemming geeft.
Kan ik de taalinstellingen van de app wijzigen?
Dat gaat helaas niet. Itsme® neemt de taal van je smartphone over. Staat die in het Engels, dan zal de app ook in het Engels zijn. Itsme® bestaat in het Engels, Nederlands, Frans en Duits.
Ik ben mijn unieke code vergeten. Wat nu?
Blokkeer je account via de website van itsme® of via de helpdesk (+32 2 657 32 13). Open vervolgens de app en registreer opnieuw.
Kan ik terugvinden wanneer ik itsme® heb gebruikt?
Ja. Ga naar de homepagina en kies ‘Mijn geschiedenis’ in het menu. Hier krijg je een overzicht van al je online acties.
Hoe koppel ik een bestaande account aan itsme®?
Zoek op de login-pagina van je online account naar de knop 'link je account met itsme®', zodat je je account voortaan met itsme® kan openen. De login en het paswoord die je nu gebruikt zullen vervangen worden door je unieke code van itsme®. Je hoeft dus geen 25 paswoorden meer te onthouden, je itsme®-code is voldoende.
Nog vragen over itsme®?
Bekijk heel wat andere vragen en hun antwoord op de website van itsme®.