Blijf op de hoogte, OZ nieuws

Jouw persoonlijke klantenadviseur voor al je OZ vragen

04.04.2017 Ziekenfonds
Vanaf nu kan je altijd rechtstreeks bij je persoonlijke klantenadviseur terecht voor al je OZ vragen.

Heb je een vraag over OZ? Vanaf nu kan je als OZ klant altijd rechtstreeks terecht bij je persoonlijke klantenadviseur. Of je vraag nu gaat over het ziekenfonds of een andere dienst van OZ, je persoonlijke klantenadviseur is altijd je aanspreekpunt.

Hoe contacteren?

Je vindt de contactgegevens van je klantenadviseur altijd terug in Mijn OZ of linksboven op de meeste van onze brieven.
Kan je je persoonlijke klantenadviseur niet bereiken? Spreek dan een voicemail in. Je wordt zo snel mogelijk teruggebeld, in drukke periodes ten laatste binnen 2 werkdagen. Uiteraard kan je ook per e-mail contact opnemen met je persoonlijke klantenadviseur.

Eind april krijg je van je persoonlijke klantenadviseur een brief waarin hij of zij zich persoonlijk voorstelt en waarin je zijn of haar rechtstreekse gegevens terugvindt. Als je geabonneerd bent op e-post ontvang je de brief in je e-postvak, anders via de post.

 

OZ Persoonlijke klantenadviseur