Bij OZ doen we zoveel meer

Alles kan beter. Help ons om beter te worden!

Voor wat kan je terecht bij de ombudsman?

Bij OZ luisteren we graag naar je suggesties, klachten en opmerkingen. Zo kunnen we onze dienstverlening blijven verbeteren en fouten in de toekomst vermijden. Je kan voor verschillende zaken terecht bij onze ombudsman:

  • je bent ontevreden over de service
  • je hebt een klacht over de behandeling van je dossier
  • je werd onvriendelijk behandeld door een OZ medewerker
  • je hebt een suggestie om de werking te verbeteren

Elke reactie van een OZ klant is belangrijk voor ons. Samen met jou gaan we op zoek naar de beste oplossing.

Let wel: hebt u vragen over uw ziekenfondsdossier, de terugbetalingen of uw verzekeringsproducten?  Dan kunt u steeds terecht bij een klantenadviseur van uw ziekenfondskantoor. U kunt de contactgegevens hier terugvinden.

Vul onderstaande gegevens in:
*
*
Je rijksregisternummer bevindt zich rechtsbovenaan op de achterkant van je identiteitskaart. Dit nummer start met je geboortedatum in omgekeerde volgorde.
*
Adresgegevens
*
*
Contactgegevens
*
*
Wat is je klacht/suggestie?
Maak je keuze



*
Beschrijf je klacht/suggestie
Wil je bijlages toevoegen aan je klacht/suggestie, mail deze dan rechtstreeks naar ombudsman@oz.be met referentie je rijksregisternummer.
Meer info over hoe OZ je privacy respecteert? Bekijk hier het privacybeleid van OZ.

Brochures