Bij OZ doen we zoveel meer

Alles kan beter. Help ons om beter te worden!

Bij klachten over het beheer of de uitvoering van de verzekeringsproducten Hospitalia, Dentalia en Medicalia neem je eerst contact op met je klantenadviseur. Vind je dat je met je klacht niet bij je klantenadviseur terechtkunt of ben je niet tevreden over de oplossing die men je voorstelde? Dan kan je schriftelijk een klacht indienen via dit klachtenformulier of via mailadres klachtenbeheer@oz.be. De ombudsman van OZ zal dan voor jou bemiddelen bij de verzekering en in overleg met je klantenadviseur zoeken naar een oplossing.

Vooraleer een klacht in te dienen, lees ook:

 

Ben je niet tevreden met de oplossing die MLOZ insurance of je klantenadviseur heeft aangereikt? Vul het onderstaande klachtenformulier in en motiveer waarom je niet tevreden bent.

Vul onderstaande gegevens in:
*
*
Je rijksregisternummer bevindt zich rechtsbovenaan op de achterkant van je identiteitskaart. Dit nummer start met je geboortedatum in omgekeerde volgorde.
*
Adresgegevens
*
*
Contactgegevens
*
*
Waarover gaat je klacht?
Maak je keuze





*
Beschrijf je klacht/suggestie
Wil je bijlages toevoegen aan je klacht/suggestie, mail deze dan rechtstreeks naar ombudsman@oz.be met referentie je rijksregisternummer.
Meer info over hoe OZ je privacy respecteert? Bekijk hier het privacybeleid van OZ.